niedziela, 9 lutego 2014

Rozdział 21

Justin wziął mnie na ręce, i zaniósł do sypialni a sam poszedł wziąć prysznic. Nawet nie wiem kiedy zasnęłam

*Oczami Justina*

Po wzięciu prysznica poszedłem do Kelsey, tak słodko spała że nie chciałem jej obudzić tylko przykryłem ją kocem i położyłem się koło niej.

Gdy wstałem Kels jeszcze spała, poszedłem wziąć krótki prysznic, i poszedłem zrobić śniadanie. Gdy tosty były już prawie gotowe do kuchni weszła Kelss, spojrzałem na nią i uśmiechnąłem się 
- Cześć kochanie, jak się spało ?
- Hej, a bardzo dobrze, już chyba wytrzeźwiałam 
- Taak? Wczoraj byłaś mocno wstawiona.- powiedziałem
-Jeszcze odczuwam trochę skutki wczorajszej nocy
-Masz ochotę na tosta- spytałem
-Taak jestem głodna- powiedziała i poszła usiąść na kanapę

Wyciągnąłem wszystkie tosty wziąłem kakao i usiadłem koło Kelss podając jej śniadanie

- Dziękuję Ci, kochany jesteś
- Nie ma za co, wiem, że jestem baaaardzooo kochany- powiedziałem
-No ale wiesz tak bez przesady- uśmiechnęła się cwano- ale i tak cię kocham
-Ja ciebię też księżniczko- pocałowałem ją w policzek
*Oczami Kelsey*

Justin jest taki romantyczny, to mój najlepszy chłopak na świecie. Nagle usłyszałam drganie telefonu, gdy spojrzałam miała jedynie powiadomienie:
 "Rocznica z Justinem" , o boże !! Na śmierć, zapomniałam o niej !! No i co teraz ? 
Gwałtownie wstałam z kanapy
- Kelss co się stało?
- Yyy...nie nic Justin nie przejmuj się idę się ubrać - uśmiechnęłam się i pobiegłam na górę. Po ubraniu się zapytałam Justina czy by nie zawiózł mnie do domu
- Kochanie .... zawieziesz mnie do domu ? Muszę coś załatwić.
- No okey kochanie, jeżeli chcesz.
Szatyn uśmiechną się i pocałował w czoło.

Poszliśmy do auta, Justin otworzył m drzwi, następnie je zamkną obszedł samochód i usiadł na miejscu kierowcy.
- A co musisz załatwić ?
- Nie ważne kochanie.
- No dobra nie mów - powiedział zlekceważonym głosem

Dotarliśmy na miejsce ....
______________________________________________________________________
JEST ROZDZIAŁ 21!! DŁUGO OCZEKIWANY, CHYBA :D
Dziękuje za miłe komentarze po rozdziałem 20. Kochani jesteście
25 KOMENTARZY= ROZDZIAŁ 22

27 komentarzy:

  1. Jest ok, tylko troche za krótki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. super rozdział dopiero teraz znalazłam tego bloga i jest po prostu świetny niektóre rozdziały trochę krótkie ale i tak świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. super rozdział mam ferie więc dopiero teraz biore się za czytanie rozdziałów

    OdpowiedzUsuń
  4. super czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  6. Super.... Chcę następny !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam twój blog ale szkoda że rzadko dodajesz rozdziały ;c fajnie by było gdyby rozdziały były dłuższe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że krótki ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ! Najlepszy blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem od samego początku i będę do konca

    OdpowiedzUsuń
  11. Od niedawna czytam twojego bloga i muszę powiedzieć że mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze 4 ;* <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy dodasz następnego ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Super czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlaczego jesteś mało aktywna na bloga ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu mało aktywna? Jeżeli bedzie 25 kom zaczne pisać nn ;)

      Usuń
  17. Inspirujące ;* czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  18. Już 25 dodaj następny ;)

    OdpowiedzUsuń