środa, 21 sierpnia 2013

Rozdział 5

-Bo ja się w tobie zakochałem . Wcześniej bałem się że jak ci powiem to mnie wyśmiejesz i już nie będziemy przyjaciółmi  ale zdałem sobie sprawe że wkońcu musze ci powiedzieć .
Zatkało mnie Justin powiedział  , że mnie kocha . Z zamyśleń wyrwał mnie Justin.
-Przepraszam Kelsey nie powinienem - zaczął ale nie dałam mu dokończyć
-Justin ja też sie w tobie zakochałam gdy tylko pierwszy raz mnie pocałowałeś - powiedziałam
-Na-naprawdę ? - spytał
-Tak Justin - poweidziałam
-Czyli chcesz być moją dziewczyną ??
-Oczywiście - powiedziałam szczęśliwa
Justin podszedł do mnie i mocno przytulił . Wtuliłam sie w jego klatkę piersiową i wyszeptałam na tyle
głośno aby Justin usłyszał
-Kocham cię
-Ja ciebie też skarbie - odpowiedział
Gdy wyrwaliśmy się z uścisku zobaczyłam , że prawie cała restauracja sie na nas patrzy.
-Justin - westchnełam
-Tak ?
-Chodź może już wyjdziemy wszyscy się na nas patrzą - powiedziałam
-Dobrze kotku . Tylko zapłace
-Okej
Justin poszedł zapłacić a ja czekałam na niego przy drzwiach wyjściowych . Po paru minutac Justin
podszedł do mnie obiął w tali i razem wyszliśmy restauracji .
-To co gdzie teraz jedziemy - spytał gdy już siedzieliśmy w samochodzie.
-Hmm... Jest już prawie 23 może odwieziesz mnie do domu . Jutro znowu ta cholerna szkoła.
-Dobrze
Po pół godzinnej jeździe byliśmy pod moim domem .
-Okej już jesteśmy .-powiedział Justin
-Yhym to pa - powiedziałam i pocałowałam go w policzek
-Przyjechać po ciebie jutro do szkoły ? - spytał
-Jak to dla ciebie nie problem to okej
-To jutro mamy na 9 to może 8:30 ? - spytał
-Dobrze - powiedziałam , wyszłam z samochodu i weszłam do domu od razu poszłam do łazienki
wziąć prysznic .

  *Oczami Justina*
Nareszczie dom . Cieszę się że Kelsey zgodziła się być moją dziewczyną strasznie ją kocham.

--------------------------------------------------------------------------------------------
Jest 5 rozdział . Proszę komentujcie . Jeżeli będzie tyle samo komentarzy co pod poprzednim rozdziałem
dodaje 6 rozdział !! I przepraszam za wszelkie błędy .

3 komentarze:

  1. wczytałam sie :) super pisz dalej :D czekam z niecierpliwością na następny

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział . :))
    Czekam na nn/ ^.^
    ZAPRASZAM DO MNIE ; aslongasyouloveme12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. <3 - <3 świetny

    OdpowiedzUsuń