środa, 15 stycznia 2014

Rozdział 17

*Dzień później*
-Halo- powiedziałam gdy nieznany numer do mnie zadzwonił
-Dzień dobry czy mówię z Kelsey Foster ?
-Tak a z kim mam przyjemność rozmawiać
-Tutaj Pattie Mallette- powiedziała
To mama Justina, czego ona ode mnie chce?
-Ahh dzień dobry- odpowiedziałam
-Słuchaj Kelsey możemy się spotkać? Przyjechałam do Chicago.
-Oczywiście tylko kiedy ?
-Najlepiej za godzinę
-Dobrze. W restauracji Spacca Napoli?
-
Tak do zobaczenia
**
-Dzień dobry- przytuliła mnie
-Dzień dobry
-To Jaxon i Jazmyn - przedstawiła mi swoje dzieci
-Hej - powiedziałam do nich
-Cześć- powiedzieli nieśmiało
Usiadłyśmy i zaczęła się rozmowa.
-Justin tyle mi o tobie opowiadał. Co prawda tylko przez telefon ale mówił, że jesteś piękna.
-Oh Justin mówił- zaczerwieniłam się. On na prawdę jest kochany mimo wszystko.
Rozmawiałyśmy jeszcze przez kilka godzin. Pattie dała mi adres jej nowego domu. I rozstałyśmy się.
_____________________________________________________
Jest rozdział 17! Krótki ale mam zamiar napisać dzisiaj jeszcze jeden. Także komentujcie. A i jak zauważyliście w moim opowiadaniu Jaxon i Jazmyn to dzieci Pattie  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz